petak, 14. prosinca 2012.

Moja najbolja prijateljica

                    Moja najbolja prijateljica je Kristina.Ona ima smeđe oći i smeđu kosu,
ide u 1.razred srednje škole.
Ona je dobra,draga, umiljata i voli pomagati,kad mi zatreba pomoć ona je uvijek tu.
Kad sam došla u 5.razred pomogla mi je da se snađem u novoj školi,
 išle smo zajedno u školu, poznajem ju od prvog razreda.
 Obadvije idemo na karate,na karateu se družimo i zabavljamo sa našom ekipom.Neki put poslije karatea idem kod nje i pričamo o događajima koji su nam se dogodili tijekom tijedna.
Ponekad u slobodno vrijeme  Kristina,Gabi,moja seka Helena i ja idemo u Zagreb u kino i poslije toga na kolaće i u Mcdonalds.
Sa njom mi je uvijek zabavno, uvijek me utješi u nevoljama i sa mnom djeli radost i tugu.

Eto zato mi je Kristina najbolja prijateljica jer je sa mnom u dobru i zlu.
Tako će mi Kristina jednog dana biti firmena kuma.

Nema komentara:

Objavi komentar